Zwroty i reklamacje

Zwroty

Co mam zrobić,jeśli zakup okazał się nietrafiony ? Rozwiązanie jest bardzo  proste, wystarczy ,że w ciągu 14 dni od momentu odebrania zamówienia dokonasz zwrotu. Gwarantujemy, że w sklepie Justinqa cały proces przebiegnie szybko i sprawnie. Poniżej znajdziesz szczegółową instrukcję - jak prawidłowo dokonać zwrotu.

Zwrotu należy dokonać za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. Przesyłka powinna być opłacona. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem ani za pośrednictwem paczkomatów InPost. Uzupełnij formularz zwrotu dostępny na stronie i dołącz go do przesyłki.

  • o przyjęciu zwrotu poinformujemy Cię mailowo
  • środki za zwrócony towar zostaną przelane w ciągu 14 dni, od dnia dostarczenia przesyłki do sklepu Justinqa
  • o dokonaniu zwrotu poinformujemy Cię mailowo

Ważne informacje:

  • odsyłany towar powinien być  w stanie niezmienionym wraz z oryginalnym opakowaniem, metką,gratisami oraz kuponami rabatowymi załączonymi do niego.Jeżeli produkt nosi jakiekolwiek ślady użytkowania, wniosek o zwrot zostanie odrzucony
  • zwracany przez Kupującego towar powinien być odpowiednio zapakowany i zabezpieczony,tak by nie uległ uszkodzeniu w transporcie
  • elementem obowiązkowym jest załączenie formularzu zwrotu w wersji papierowej oraz dowodu zakupu

Zwrotów dokonujemy na adres:

Justyna Majewska Justinqa
Bohaterów Getta 3
68-200 Żary

Pobierz formularz zwrotu

 

Reklamacje

Towar jest niezgodny z zamówieniem? Dany produkt jest nieodpowiedni lub chcesz go wymienić ? Zauważyłeś wadę produktu? Skontaktuj się z nami drogą mailową w celu zgłoszenia reklamacji. Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz dowodem zakupu należy wysłać na adres:

Justyna Majewska ”Justinqa”
Bohaterów Getta 3
68-200 Żary

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub do paczkomatów. Towar powinien zostać odpowiednio zabezpieczony, tak by nie był narażony na uszkodzenia mechaniczne. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Decyzję w sprawie reklamacji przekazujemy drogą mailową.

Czy przysługuje mi prawo do reklamacji ?

Zanim zdecydujesz się złożyć reklamację, upewnij się, że zaszły przesłanki do złożenia reklamacji oraz czy:

  • nie zgłaszasz reklamacji zbyt późno (po upływie terminu 14 dni)
  • produkt nie zużywa się naturalnie
  • uszkodzenie produktu nie jest uszkodzeniem mechanicznym
  • przestrzegałeś instrukcji prania/prasowania
  • korzystałeś z produktu zgodnie z jego przeznaczeniem
  • właściwie dopasowałeś produkt 
  • nie dokonywałeś samodzielnych napraw produktu

Pobierz formularz reklamacji